20.2.2012

Viikonloppu Jyväskylässä

Sori kun en oo kirjoittanut tänne omalla vuorollani pariin päivään, en oo oikein ehtinyt.Viime perjantaina olin koko päivän Jyväskylässä. Mulla oli 50 euron lahjakortti Sokokseen niin ajatttelin sitten käyttää sen Jyväskylän sokoksella. Mun oli tarkotus käyttää se lahjakortti One Direction:in levyyn ja kosmetiikkaan mutta sokoksella sitä ei ollut en tiiä oliko se loppunut vai mitä mutta lopulta käytin koko lahjakortin kosmetiikkaan. Ostoksista sitten kerron lisää keskiviikkona. One Direction:nin levyn kyllä sitten löysin Anttilasta itselleni ja Lauralle. Oon kyllä niin iloinen, että sain sen levyn.:)

Olin perjantaina erään ystäväni kanssa kaupungilla silloin siis kun lahjakortin käytin. Kaupungin jälkeen menin vielä ystäväni kotiin. Lauantaina menin koko perheeni kanssa  kylpylä Peurunkaan. Peurunkaan meno oli äidiltäni koko perheelle joululahja, me ei olla keretty ennen kuin nytten sitten sinne. En ollut ennen käynyt uudistetussa peurunkassa mutta vanhassa peurunkassa olin käynyt muutaman kerran. Aivan ensiksi menimme kuntosalille. Olin unohtanut sisäpelikengät kotiin vähän harmitti kyllä mutta kyllä siellä pystyi ihan hyvin pärjäsin ilman niitäkin. Kuntosalin jälkeen suuntasimme kylpylään.

Kylpylä oli ihan uudistettu varsinkin allasosasto. Hieman ehkä sellainen sekava se allasosasto mutta kyllä ihan mukavaa siellä oli uida.
Ruoka oli peurunkassa hyvää. Siellä oli puffet. Tosi monipuoliset ruokavalikoimat. Olin kyllä ihan täysi ruokailun jälkeen.:D Kiva reissu oli tuo peurunkaan meno. Emme olleet yötä peurunkassa vaan menimme kotiin.



-Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti