17.7.2012

Tallinna 2012

Moikkaa! Hirmuisen pahoillani oon taas hieman liian pitkästä postaus tauosta. On ollut Viron reissua ja sitten jotain muuta menoa, niimpä sitten on postausten teko jäänyt. Mutta nyt asiaan! Olin iskän ja veljen kanssa Tallinnassa torstai-perjantai päivinä. Nyt sitten tähän väliin nopee huomatus, että tästä postauksesta voi tulla vähän ihmeellinen, koska oon väsynyt, ja en vaan voinut jättää enää yhtään postausta väliin,koska liian monta olin jo jättänyt. Mutta nyt taas alan karkaamaan tuosta pääaiheesta niin siihen sitten takaisin. Tallinnan reissu oli oikein mukava. Ekana päivänä varsinkin tuli kierreltyä kauppakeskuksissa ja ostettuakin tuli jotain, niistä sitten lisää seuraavassa postauksessa. Kierreltyä tuli Tallinnaa niin kävellen kuin taksillakin ja välillä oli hyvä sää ja sitten välillä vähän satoi, mutta ei se matkaa pilannut. Koska mun pää lyö nyt ihan tyhjää, niin en väkisinkään ala tekstiä vääntää, niin tässäpä sitten kuvia reissulta:















-Ilona

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Itsekin oon lähdössä loppuviikosta Tallinnaan :)

    http://say-it-like-you-eat-it.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. uuuu oot ollu virossa ! meettekste sinne Tanskaan? :--)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Emmi: Kiitos!:)
    kaisa: Ei me tänä kesänä sinne Tanskaan sitten lähettykkään :/

    VastaaPoista