16.7.2012

Last weekend :D

Mä alotan vaikka tosta viimesimmästä postauksesta. Siinä oli pari virhettä jotka oli huomattu, joten korjaampa ne tässä ja nyt. Ensimmäinen oli, että nutella ei ole suklaavoita vaan siinä on jotain pähkinää, sitten sitä saa myös Suomesta. Sen tiesinkin, mutta se jäi mainitsematta. Sitten oli että se halpa kauppa Englannissa on Primark ei Primarket, no senkin tiesin ja kun olin lukenut kommentin tajusin että tosiaan sehän olisi pitänyt kirjoittaa Primarkista eika Primarketista. Anteeksi huono äidinkieleni. Pahoittelen virheistä ja kiitän kovasti kritiikistä :D.
Mutta mennäämpä asiaan josta mun piti kirjoittaa, eli ensimmäisestä ns. oikeasta kesätyöstä joka tulla tupsahti noin vain perjantai iltapäivällä nenäni eteen. Eli siis Hannalla oli musikaali harkat perjantaina kahdeltatoista päivällä. Niillä oli jo keväällä kaksi esitystä ja pari koulu näytöstä, mut nytte niillä oli kaks näytöstä joutopäivillä. (Joutopäivät on sellanen tapahtuma joka on täällä heinäkuussa ja siellä on markkinat ja kaikenlaisia tapahtumia esim. elokuvia ja konsertteja sun muita. Tänä vuonna ei vaan ollu markkinoita.) Mutta siis kun Hanna oli mennyt kahekstoista lukiolle harkkoihin ni mä rupesin laittamaan kaikessa rauhassa kermaa kakun pälle (joka oli Hannan tervetulijais kakku kotiin tulon kunniaks), kun Hanna sitte soitti ja sano että yksi ope haluais puhua mun kanssa (jonka nimeä en nyt mainitse) mä tietysti olin ku puulla päähän lyöty enkä tajunnu mistään mitää kun se ope kysy että onko mulla viikonloppuna mitään menoa, että voisinko mä mennä toiseen spottiin siinä musikaalissa ja mä sitten suostuin. Enkä mä onneks ollu siellä yksin ku niitä spotteja tarvittiin kaks. Sain niistä kolmesta päivastä ihan kivasti palkkaa, ensinnäkin näin esityksen neljästi kun oli kahet harjotukset perjantaina ja ku oli ne esitykset lauantaina ja sunnuntaina. Lopuks sain- ja se toinen "spotti poika" vai miten sen nyt sanois?- sai 20e palkkaa aika hyvin kolmesta päivästä ja kahet ilmaset pulla kahvit tai pulla mehut vielä kaupan päällisiks. Että sellasta voi miten kauheesti tekstiä toivottavasti jaksoitte lukee ton kaiken ja toivottavasti saitte mun selityksistä selvää.
Vielä tuommoinen kesäinen orvokki joka yksinään asustelee meiän rappusten edessä. Ja kuva joka ei millään lailla liity mihinkään.

Niin ja tosiaan piti vielä mainita tässä että varokaa joku kauhea tauti on nyt liikkeellä nimittäin bannerin vaihto ei onnistu. En tiedä onko ongelma kaikilla, mutta Hannallakin kävi niin että joku ihmeen kuvan lataus kiintiö on muka täynnä ja että lisä tietoja saa ... Pälä pälä pälä! ilkeitä tommoset, joten nyt meilläkään ei ole banneria :(( pahoittelut siitäkin.

-Laura

 

-Laura

3 kommenttia:

  1. tosi kivaa luettavaa nää sun postaukset, olin just tulossa valittamaan bannerista, mut sit luin mitä kirjotit siihen loppuun. Voi että bannerin vaihto ei onnistu ): En osaa auttaa mitenkään, kun en oo nyt itekkää sitä vaihtanu


    http://sims-in-seventh-heaven.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Opetelkaa lataamaan kuvat Flickrillä, niin siellä onb hirmuisesti kuvatilaa ! :-)

    VastaaPoista