15.2.2012

yksityiskohtia








Sori ku en oo kahteen kertaan kirjotellu ku on ollu vähän kiireitä. Lauantaina olin Mikkelissä ja sitte menin serkkujen luokse anttolaan, joten en kerennyt kirjottelemaa eikä mulla oo kuviakaan viikonlopusta. Maanantai sitten vaa katos jonnekkin ku oli hakat ja luin bilsan kokeisiin ja kävin saunassa ja kaikenlaista sellasta. Perjantaina olin iskän ja iskän veljen kanssa kattomassa jäkistä. Se oli joku mestiksen runkosarja ottelu peliitat-kiekko vantaa. Peliitat eli heinolalainen joukkue voitti muistaakseni 5-2 kiekko vantaan eli vantaalaisen joukkueen. Siitäkään päivästä ei ole kuvia. Sunnuntai oli sitten sellanen että lähettii anttolasta joskus iltapäivällä ja mentii käymää mummolla ja sitte vielä ilalla kattomaa elokuvaa. (olin siellä mikkelissä ja anttolassa äitin kanssa kahestaa). Tiistaina oli ystävänpäivä ja koulussa oli halipäivä eli oli halipassit ja sitten halailtii vastaan tulevia ja ne kirjotti nimensä passiin. (siis siihen jota oli halanneet). Tänään lueskelin enkun verbi sanikseen, vaihoin puhtaatlakanant ku en viikonloppuna kerenny, tein pikästä aikaa lihaskuntoa ja kävin saunassa. :))

 Tossa on siis ynnet jotka tein perjantai iltana (timantit pysy yllättäin koko viikonlopun :)).




Sitte on yökampaus jonka tein huvinvuoks torstai iltana. ei mun pitäny tehä mitää yökampausta mutta ei ollu muutakaa tekemistä. Hiukset oli samalla tavalla myös perjantaina.


En sitte takaa että olin kirjottanu oiken joten virheitä siis saatta löytyä rynsaasti ja outoja sana järjestyksiä. Kirjottelen taas vähän kiireessä jjoten en kerkkee tarkistamaa. Apua ja akkuki loppuu kohta moro! ja öitä


-Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti