22.2.2012

ostoksia

 Puhuinkin jo maanantai postauksessa, että olin käyttänyt sokokselle 50 euron lahjakortin ja, että kertoisin lisää lahjakortilla ostamistani ostoksista. Tässäpä niitä nyt olisi:



 Vanhat kasvojen puhdistusaineet olivat jo ihan lopussa joten uusia oli saatava. Viimeksi käytössäni oli Lumene Natural Code sarjan puhdistusgeeli ja kasvorasva ja Lumenen kasvovesi.Oon tykännyt tosi paljon Lumene Natural Code sarjasta noissa kasvonpuhdistus tuotteissa ja mulla ei oo pitkään aikaan mitään muuta merkkiä käytössä ollutkaan kasvonpuhdistus aineissa kuin vain sitä merkkiä ellei sitä mun yhtä Lumenen kasvovettä lasketa. Kuvassa näkyvät Nivean tuotteet siis ostin ja muutaman käyttökerran jälkeen en nyt ihan heti osaa sanoa kuinka hyviä ne on mutta eiköhän se pian ala selviämään. Ainakin ihanan tuoksusia nuo on!:)

Mun entisen Lumene Natural Code:n ripsvärin tilalle ostin uutta erilaista ripsiväriä. Oon kovasti tykännyt paljon mun edellisistä Lumene Naural Code:n ripsareista niin sitten taas ostin Natural Code:n riparin.Ja sitten kuvassa näkyvä rajauskynä Lumene Natural Coden tuote. Natural Code:n rajauskyniä en oo vielä ostanukkaan, että saa nähdä minkälainen tää on. Nyt kun muutaman kerran oon sitä käyttänyt niin ei se huonolta vaikuta. Natural Code:n luomivärejä en oo vielä käyttänyt, mutta nyt ostin sellaisen kun luomivärejä tarvitsin.

 
Kuivashampoosta oon kuullut, että on hyvä ja päätin ostaa. Ja täytyy sanoa, että kyllä se hyvää on kun nyt sitä on käyttänyt, ainakin tämä Herbina:n kuivashampoo jonka ostin.

Ihan perus pumpulipuikkoja ja luomivärisiveltimiä.




-Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti