28.1.2012

Niitä vaatteita!

Olin siis eilen jyväskylässä iskän, iso-siskon ja äitin kanssa. Mä sain hupparin, peli shortsit, kahet urheilu liivit, jäkis mailan ja ballerinat.
Tänää olin sitte äitin ja siskoni kanssa lahessa teatterissa ku oli jotain ylimääräsiä paikkoja ja kaiken laista. Se teatteri oli joku pikku vampyyri. Ihan hyvä mut olihan se vähän pienemmille tarkotettu eikä siinä oikeen ollu juonta. Sen vampyyrin piti olla vissii pelottava ja olihan se varmaa pienemmille mut musta se oli sulone. :))

Mut joo tässä niitä vaatteita joita lupasin.
  
Huppari: Stadium (poikien osastolta :)), Peli shortsit: stadium (poikien osastolta :)), maila: Top-Sportista,


 Kuvailin sitte tota mailan vartta vähän lähempääki.


 Ballerinat: H&M. OOn ettiny jo monta vuotta ballerinoja ittelleni mut ne on aina joko liian pieniä tai - isoja. Mullaku on sellanen unelma jalka, et se on lyhyt ja kapee. En sitte löyä sellasia tommosia kenkiä oikee mistää ku lasten kengät on liian pieniä ja aikuisten liian isoja. Sitte mulla on vielä yleisimmi sillee et 36 liian pieni ja 37 liian iso. Pitäis olla siitä välistä mutku missää ei oo. Mut noi on unelmat ja tykkään hirveesti noista ruseteista.
Rupesin tässä vielä et aika nurin kurista ku ensi ostin poikien hupparin ja shortsit ja jäkis mailan ja sitte esittelen hirveen söpöja ballerinoja joissa on päällä rusetit.


Mut moro meen tästä kattomaa putousta ja sitte saunaa lämmittelemää varpaita ja nilkkoja. hihii


                                 -Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti