7.6.2012

Kaupungissa

Kolme edellistä päivää on tullut oltua kaupungilla. Kaks ekaa päivää olin Jyväskylässä veljen ja iskän kanssa ja shoppailin sitten yhden kaverin kanssa ja sitten Mikkelissä Lauran ja Lauran siskon ja Lauran iskän kanssa. Me tytöt sitten vähän kierreltiin kauppoja ja sellaset ihan kivat viitisen tuntia siellä Mikkelin keskustassa pyörittiin. Ostin pari uutta vaatetta Jyväskylästä ja tässä olisi sitten ne:

Eittäin tarpeelliset mustat legginssit Ginasta 9.95 eurolla.
H&M:ssä näin tän topin, ja oli aivan pakko ostaa, toppeja tarviinkin nyt ja paljon, koska monet mun topit alkaa olemaan mulle pieniä. Toppi 4.95e.
Ja lisää H&M:ltä ostettuja vaatteita. Yks kaverini jonka kanssa Jyväskylän keskustassa olin niin nää tosi halvat farkkushortisit bongasi  ja, koska mulla on vaan  yhdet farkkushortsit niin en kauheen kauaa miettinyt otanko vai enkö ota. Farkkushortsit 9.95e
Niin ja koska olinkin mennyt kaupungille ostamaan shortseja niin toisetkin shortsit sitten ostin, nämäkin H&M:ltä ja hintaa näillä oli 9.95e. 

Ja jo kauan aikaa mun on pitänyt ostaa uudet bikinit ja nyt vihdoin ostin ja hyvät sellaset. Ylä- ja alaosa molemmat 4.95e Lindexsistä.
Ja uudet piikkarit. Intersportista 79.90e.

 Ja nyt olisi vuorossa kuvia Mikkelin reissusta:
Autosta saa hyviä maisemakuvia..

Me sovitettiin tosi paljon vaatteita ja ne kaikki vaatteet ei todellakaan oo tässä.



Ja lisää vaatteita tällä kertaa Ginan sovituskopissa.
Ja tästä kuvasta voikin sitten päätellä missä käytiin syömässä.
Ja taas.. sovituskopissa..





Opin kyllä nyt tuntemaan ton Mikkelin keskustan, tai no oikeestaan kaks kauppakeskusta. Ihan parasta kyllä oli tuolla Mikkelistä!



-Ilona
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti