13.5.2012

kaikkea pikku sälää

Joskus viime viikolla tuli oriflamen arpavoitot, ja mä sain käsirasvan vaikka se mun arpa meniki pilalle. Äiti lähetti kaikki arvat johonki oriflamen toimisto paikkaa ja sain sitte kivan pikku purkissa olevan kivan näkösen ja hyvän tuoksusen käsirasvan.
Yksi päivä viimeviikolla join myös angry birds limsaa. Äiti toi sitä minulle ja Hannalle laivalta yhet tölkit nami :DD. Tölkki oli nii kivan näkönen että mun oli pakko säästää se. Piän varmaa maljakkona tai jotai.
Vaikka toi ulkoasu näyttääki siltä että se olis semmosta ällömakeeta, mut ei se ollukkaa.

Tänää oli äitienpäivä ja sitä juhlitiin sillee, että eka minä, iskä ja Hanna tehtii kolmestaa Brunssi äitille ja sitte iltapäivä oltii mummolassa. Eilen oltii toisessa mummolassa. Lahjaks annettii äitile semmonen ulko penkki.



-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti