27.3.2012

Tiistai

Terve!
Tätä päivää olin odottanut, koska tänään sain vihdoinkin piilolinssit. Säbässä en näe palloa kunnolla ilman silmälaseja ja lasejahan en ajatellut säbässä pitää niin oli jo aikakin saada piilolinssit. Muussakin urheilussa aion piilolinssejä pitää mutta joka päiväiseen käyttöön piilarit ei tule mulla. Kun sitten piilareitten laittoa harjoittelin oli tuskaa kun ne ei millään meinannut mennä silmään. Vihdoin kumminkin piilarit silmissäni olin ja vau en oo piiiitkään aikaan nähnyt niin hyvin ilman laseja. Näytin ihan oudolta kun näin itseni (siis ilman laseja) niin hyvin. Piilareitten pois otto on paljon helpompaa.

Ennen kun en vielä ollut laittanut piilolinssejä silmiini niin olin varma siitä, että piilareitten pois otto on vaikeampaa kuin niitten laitto, väärässä olin. Olikin toisinpäin. Mitään mestareita ei näitten piilareitten laitossa todellakaan olla, että opettelen ihan  vasta koko hommaa.





-Ilona 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti