29.3.2012

eilisen asukuvat


Ja taas asukuvia. Neuleen alla oleva paita on uusi tavallaan, sain sen mun tädiltä. Ja toi kuvan tausta, kamala, sori kun ei parempaa taustaa jossa asukuvat ottaa, ens kerralla kyllä aion ulkona asukuvat ottaa. Tai no en mä näitä kuvia ite ota. Mulla on välillä pari juttua mielessä mistä aion tänne kirjottaa ja nyt sitten kävi niin etten muista yhtään mitä mun piti kirjottaa.No jos mä nyt jotain keksisin. Huomenna on Englannin verbikokeet mihin mun pitäs lukee vielä, ei oikeen jaksais. 

Huomenna on kivaa tiedossa kun menen Lauran ja kahden muun mun ystävän kanssa pirtelölle yhteen kahvilaan. Ja huomenna myös säbäharkat ja laitan huomenna taas piilolinssit, ootan nytten aina maanantaita ja perjantaita jolloin laitan ne. Enää huomenna koulua ja sitten viikonloppu, jes jes!



-Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti