23.12.2011

Jouluvalmisteluja


Tänään olen auttanut jouluruokien teossa ja siivoillut huonettani ja kotiamme. Koneellekkin olen kerennyt vaikka hommia on riittänyt. Kuusen toimme sisällä myös tänään ja päätettiin koristella se jo tänään. Ekana olevassa kuvassa koristeiden värejä. Ja toisena olevassa kuvassa koristeltu kuusi. Tähtikin on tuolla kuusen latvassa mutta kuvassa jää piiloon.


Oon myös haaveillut rannekellosta jota ei ole ollutkaan mulla ranteessa piiitkiin aikoihin. Taitaa muuten vanha rannekello olla jo mulle pieni ja sellanen ei enää mun tyylinen, onhan siitä kyllä aikaa kun sain sen rannekellon. Kummiskin oon miettinyt sellasta jet set addiction white virgin kelloa :) Niin onhan noita jet set kelloja vaikka minkä värisiä mutta jotenkin tuo mitä olen katsellutkin on se minkä haluaisin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti